Όροι Χρήσης
Γενικά
Η χρήση αυτού του δικτυακού τόπου υποδηλώνει ανεπιφύλακτη συμφωνία με τους όρους χρήσης. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους αυτούς προτού χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα. Η Ι ΤΖΙΟΥΤΖΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ (εφεξής η Εταιρεία) διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τους όρους χρήσης. Ως μέλος του ενημερωτικού μας δέλτιου, θα λαμβάνετε αντίστοιχη ειδοποίηση, οποτεδήποτε μεταβάλλονται οι ισχύοντες όροι χρήσης.
Φορολογικά στοιχεία της επιχείρησης:
- Επωνυμία: Ι ΤΖΙΟΥΤΖΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
- ΑΦΜ: 998407367
- ΔΟΥ: ΙΓ' Αθηνών
- Έδρα: Πατησίων 332, Αθήνα - Πατήσια, 11141, Αττική
- Αριθμός ΓΕΜΗ: 007863901000
Πνευματική Ιδιοκτησία
Η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος, το σήμα, οι εικόνες, τα γραφικά, τα διακριτικά γνωρίσματα, τα κείμενα και κάθε άλλο τι που περιέχεται στη διαδικτυακή τοποθεσία www.senilhome.gr αποτελούν προστατευόμενα αγαθά πνευματικής ιδιοκτησίας της Εταιρείας.
Προστασία Προσωπικών Στοιχείων
Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να διατηρεί αρχείο και να επεξεργάζεται τυχόν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των επισκεπτών του παρόντος δικτυακού τόπου, στο μέτρο που αυτό απαιτείται για την σωστή λειτουργία και ανάπτυξή της. Ο επισκέπτης διατηρεί τα δικαιώματά του, όπως το δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης, αντίρρησης κ.λπ. σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων.
Σύνδεσμοι με άλλες ιστοσελίδες
Οι σύνδεσμοι (links) που βρίσκονται στο site www.senilhome.gr πιθανόν να μεταφέρουν τον χρήστη εκτός του δικτύου της σε ιστοσελίδες που δεν ελέγχονται από την Εταιρεία. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο, την ακρίβεια, τη λειτουργία, τις μεταδόσεις, καθώς και για τυχόν μεταγενέστερες αλλαγές στις ιστοσελίδες αυτές. Δεν αναλαμβάνει ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα προσφορών τρίτων. Οι διαδικτυακοί τόποι, στους οποίους παραπέμπει άμεσα μέσω εξωτερικών συνδέσμων, επιλέγονται από την Εταιρεία με τη δέουσα προσοχή πριν από την ανάρτηση του εκάστοτε συνδέσμου. Εν τούτοις, η Εταιρεία δεν ασκεί ουδεμία επιρροή σε μεταγενέστερες αλλαγές στους άμεσα συνδεδεμένους διαδικτυακούς τόπους, καθώς και σε περιεχόμενα επακόλουθων διαδικτυακών τόπων τρίτων παρόχων. Ως εκ τούτου αποστασιοποιείται η Εταιρεία ρητώς από μεταγενέστερες αλλαγές άμεσα συνδεδεμένων διαδικτυακών τόπων, από περιεχόμενα επακόλουθων διαδικτυακών τόπων και τους παρόχους τους.
Ευθύνη Χρήστη
Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης, τους Όρους Αγορών και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, κρυπτογραφημένου ή μη, με κανένα τρόπο – ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά, αναπαραγωγή δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λπ.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες προκαλούν ή θα μπορούσαν να προκαλέσουν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας ή οποιουδήποτε τρίτου, ή θα αποτελούσαν παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας, ανεξαρτήτως υπαιτιότητας.
Κάθε χρήστης, που του δίνεται η δυνατότητα να εκφραστεί με οποιονδήποτε τρόπο μέσα στον παρόντα διαδικτυακό τόπο ευθύνεται απολύτως και προσωπικώς αποκλειστικά ο ίδιος και, εγγυάται για τα εκπεφραζόμενα από αυτόν, ότι αυτά αποτελούν προσωπικές του αντιλήψεις, ότι δεν προσβάλει την Εταιρεία και κανέναν τρίτο, είτε ως πρόσωπο είτε ως προς τα δικαιώματα και τα προστατευόμενα αγαθά του. Ειδικότερα, δεν επιτρέπεται χρήστης: να προσβάλει πνευματική ή βιομηχανική ιδιοκτησία, να υβρίζει ή να προσβάλει την προσωπικότητα, τη φήμη, το όνομα, τις πεποιθήσεις, τις αρχές και τη γνώμη οιουδήποτε, να αποκαλύπτει δεδομένα και στοιχεία που δεν του ανήκουν, να εκφράζεται δυσφημιστικά, παραπλανητικά, ή άλλως παράνομα, ή σε κάθε περίπτωση, να παραβιάζει η συμπεριφορά του ή οι δηλώσεις του με οιονδήποτε τρόπο την κείμενη νομοθεσία.
Ευθύνη Εταιρείας
Δεν ευθύνεται η Εταιρεία ως προς την επικαιρότητα, την ορθότητα, την πληρότητα ή την ποιότητα των αναφερόμενων πληροφοριών στο site ή και στο blog (https://blog.senilhome.gr) ή τυχόν εκπεφρασμένων υποκειμενικών απόψεων κι αξιολογήσεων. Η Εταιρεία δικαιούται να διαγράφει ή και να μη δημοσιεύει απόψεις ή και αξιολογήσεις, τις οποίες κρίνει κατά την απόλυτα ελεύθερη κρίση και διακριτική της ευχέρεια ως αντιβαίνουσες στον νόμο, στους όρους και στους σκοπούς της.
Δεν ευθύνεται η Εταιρεία για αξιώσεις αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης, οι οποίες αφορούν σε υλικές ζημίες ή/και βλάβες που έχουν προκληθεί λόγω χρήσης ή μη χρήσης των αναφερόμενων πληροφοριών και δεδομένων ή/και λόγω χρήσης ανακριβών και ελλιπών πληροφοριών και δεδομένων, αποκλείεται δε εν γένει η υποχρέωση για κάλυψη οιασδήποτε ευθύνης. Επιφυλάσσεται η Εταιρεία ρητώς του δικαιώματος τροποποίησης, συμπλήρωσης ή διαγραφής τμημάτων των επιμέρους σελίδων ή στο σύνολο, ή της προσωρινής ή οριστικής διακοπής χωρίς προειδοποίηση.
Όροι Αγοράς
Οι παρόντες Όροι Αγοράς εφαρμόζονται στα αγαθά που πωλούνται από την εταιρεία «Ι ΤΖΙΟΥΤΖΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ» (εφεξής «senilhome») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.senilhome.gr
Στοιχεία πωλητή
Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία με την επωνυμία «Ι ΤΖΙΟΥΤΖΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ»
Κατάρτιση της πώλησης
Μόλις πατηθεί το κομβίο «Επιβεβαίωση Παραγγελίας», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων Αγορών.
Στην περίπτωση τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά των οποίων δηλαδή ο πελάτης ο ίδιος τηλεφωνεί στη γραμμή επικοινωνίας πελατών στο 210 220 17 02 προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά, θα πρέπει να επιβεβαιώνει την προσφερόμενη παραγγελία και την αποδοχή των Όρων Αγορών. Ο καταναλωτής θα αποδέχεται πριν από την παράδοση των προϊόντων την παραγγελία και τους Όρους Αγορών, ειδάλλως δεν θα είναι δυνατή η παράδοση των προϊόντων.
Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία ολοκληρώνεται με την αποδοχή των όρων αγορών, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από το senilhome και συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.
Διαθεσιμότητα αγαθών
Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω λανθασμένης αναγραφής τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, το senilhome επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση.
Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Σε περίπτωση καταβολών αντιτίμου θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
Μολονότι λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα τεχνικά και αναγκαία μέτρα, το senilhome επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά.
Παράδοση προϊόντος με Αποστολή στον τόπο επιλογής - Έξοδα παράδοσης και επιστροφής
Οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης και επιστροφής αναγράφονται και στις πληροφορίες του προϊόντος και στο σύνολο της παραγγελίας αντίστοιχα. Οι συγκεκριμένοι χρόνοι παράδοσης αφορούν στα διαθέσιμα προϊόντα. Οι εκτελούμενες παραδόσεις και οι παρόντες σχετικοί όροι αναφέρονται σε παραδόσεις εντός Ελλάδας, με την έννοια ότι το senilhome δεν αναλαμβάνει την οργάνωση παραδόσεων εκτός ελληνικού γεωγραφικού χώρου.
Σε περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης επιθυμεί την αποστολή των προϊόντων σε μεταφορέα της επιλογής του (εφεξής «Εξουσιοδοτημένος Μεταφοράς»), η Εταιρεία αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει την παράδοση του προϊόντων στα γραφεία παραλαβής του Εξουσιοδοτημένο Μεταφορέα, κατόπιν της υπόδειξης του πελάτη σχετικά, ευθυνόμενη μονάχα μέχρι την παράδοση στο σημείο αυτό. Ο πελάτης, επιλέγοντας ως τόπο παράδοσης των προϊόντων τα γραφεία του εξουσιοδοτημένου Μεταφορά, αναγνωρίζει ότι η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για την μη παράδοση ή/και καταστροφή των προϊόντων κατά την τελική παραλαβή, η οποία ανάγεται στη μεταφορά από τον Εξουσιοδοτημένο Μεταφορέα και ουδεμία αξίωση διατηρεί έναντι της Εταιρείας για την ως άνω αιτία.
Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνει το senilhome πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 π.μ. έως τις 17:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.
Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα).
Παρακάτω παρατίθεται ενδεικτικός πίνακας με τα έξοδα παράδοσης και επιστροφής ανά κατηγορία προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση και για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται στο σύνολο της παραγγελίας.
Έξοδα παράδοσης
Προϊόντα άνω των 39€ - Δωρεάν μεταφορικά
Προϊόντα κάτω των 39€ - Η χρέωση αντιστοιχεί στο ποσό των 3€
Χρέωση αντικαταβολής
Η χρέωση αντικαταβολής αντιστοιχεί στο ποσό των 2€
Έξοδα επιστροφής
Κατηγορία (0-8 kg)
Αθήνα: 4€
Ηπειρωτική Ελλάδα: 4€
Νησιωτική Ελλάδα: 4€
Κατηγορία (8-15 kg)
Αθήνα: 10€
Ηπειρωτική Ελλάδα: 20€
Νησιωτική Ελλάδα: 30€
Κατηγορία ( Βάρος > 15kg)
Αθήνα: 18€
Ηπειρωτική Ελλάδα: 25€
Νησιωτική Ελλάδα: 35€
Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Σημαντικές Επισημάνσεις για τις παραδόσεις:
Οι παραδόσεις περιλαμβάνουν αποσυσκευασία της νέας συσκευής και περισυλλογή της συσκευασίας. Για την οριστικοποίηση της παράδοσης προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία.
Η αποστολή προϊόντων μεγάλου όγκου (π.χ. ψυγεία ντουλάπες) απαιτεί τη χρήση αναβατορίου ή γερανού προκειμένου για την ασφαλή μεταφορά τους, η οποία συνεπάγεται ανά περίπτωση πρόσθετη χρέωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να παραταθεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των συνεργαζόμενων μεταφορέων. Άλλως, η παράδοση πραγματοποιείται στην εξωτερική είσοδο του τόπου αποστολής (π.χ. είσοδο πολυκατοικίας).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι παρακάτω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις
Οι χρόνοι παράδοσης παραγγελιών ανά προμηθευτή στα διαθέσιμα προϊόντα διαμορφώνονται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ανά προμηθευτή, στα διαθέσιμα προϊόντα
1-3 εργάσιμες ημέρες
4-7 εργάσιμες ημέρες
4-10 εργάσιμες ημέρες
5-7 εργάσιμες ημέρες
Ο χρόνος παράδοσης, αφορά στο χρόνο που απαιτείται για να ετοιμάσουμε την παραγγελία σας και να την παραδώσουμε στην εταιρεία courier, που αναλαμβάνει την αποστολή των προϊόντων προς εσάς.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το senilhome στο 210 220 17 02 ή στο sales@senilhome.gr
Τυχόν λανθασμένη καταχώρηση εκ μέρους του πελάτη και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει το senilhome, αλλά τον πελάτη. Επισημαίνεται πως ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο τότε τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο.
Πληρωμή
Όλες οι τιμές στο senilhome είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, με πιστωτική κάρτα, με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με Δωροκάρτα senilhome.
Για την πληρωμή με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το senilhome διαθέτει τους παρακάτω λογαριασμούς:
Λογαριασμοί : Ι. ΤΖΙΟΥΤΖΙΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.
Τράπεζα ALPHA:
IBAN: GR0201403560356002002004774
Τράπεζα ΕΘΝΙΚΗ:
IBAN: GR4101101220000012244035254
Τράπεζα EUROBANK:
IBAN: GR5202600110000940200572885
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN: GR7301710340006034163591778
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλώ να συμπληρώνετε στην αιτιολογία και τον αριθμό παραγγελίας μαζί με το Ονοματεπώνυμο που έγινε η αγορά.
Στις περιπτώσεις τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά τις οποίες ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών στο 210 220 17 02 προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά.
Συναλλαγές πάνω από 200,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής.
Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από το senilhome με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Διατήρηση κυριότητας
Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα του senilhome μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.
Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες - καταναλωτές
Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος
Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω ανά κατηγορία βάρους και περιφέρειας. Η μη εφαρμογή του δικαιώματος υπαναχώρησης αναφέρεται κατωτέρω στην ενότητα Α. Η μείωση της αξίας των αγαθών αναφέρεται κατωτέρω στην ενότητα Β.
Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται στα ακόλουθα στοιχεία:
ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@senilhome.gr (ενότητα Επιστροφές)
ή μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το senilhome στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 210 220 17 02.
Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με συνεργαζόμενο μεταφορέα του senilhome ή αποστέλλονται με μεταφορέα της επιλογής του στη διεύθυνση: Πατησίων 332, Αθήνα - Πατήσια, 11141. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος προσωπικά και ενώπιον οποιουδήποτε φυσικού ή συνεργαζόμενου καταστήματος Senilhome στην ελληνική επικράτεια.
Συνέπειες υπαναχώρησης
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο πλην εκείνο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.
Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς του senilhome, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό ενότητα Έξοδα επιστροφής ανωτέρω, εφόσον χρησιμοποιηθεί εξωτερικός συνεργάτης του senilhome) και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας το senilhome ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. καταβεβλημένων εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.
Α) Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα με τον τρόπο «Παραλαβή από το κατάστημα» και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: πλύσιμο, σιδέρωμα, παραποίηση) πάνω στο προϊόν.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. μαξιλάρια ύπνου, στρώματα, μπουρνούζια, πετσέτες κ.λπ.).
Β) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στο senilhome, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από το senilhome με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Το senilhome θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
To senilhome δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτό ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, το senilhome να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη (όπως στον ανωτέρω πίνακα υπό ενότητα Έξοδα επιστροφής καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Το senilhome σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). Ρητώς συμφωνείται, ήδη κατά το προσυμβατικό στάδιο προτού υποβληθεί η παραγγελία, ότι η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος και να συμψηφίσει τυχόν ζημία που προκύπτει από μείωση της αξίας του προϊόντος βάσει της ενότητας Έξοδα επιστροφής ανωτέρω με το ποσό επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης. Ο παρών όρος αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση σύναψης της σύμβασης και δικαιοπρακτικό θεμέλιο αυτής.
Ευθύνη
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις οι οποίες είναι αντίθετες στη σύμβαση ή εσφαλμένες και έγιναν καθ’ υπόδειξη του πελάτη.
Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
Ενημερώνουμε, πως για τον σκοπό εκπλήρωσης των υποχρεώσεων από την συμβατική σχέση, τα δεδομένα των πελατών που συλλέγονται τηρούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων και σύμφωνα με τους όρους του νόμου. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση του σκοπού της σύμβασης και δεν θα προωθούνται σε μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Ρητώς εξαιρούνται τρίτα συνεργαζόμενα μέρη προσεκτικά επιλεγμένα προς τα οποία ανατίθεται περαιτέρω η εκπλήρωση παρεχομένων υπηρεσιών (π.χ. εταιρείες courier).
Εξαργύρωση Κουπονιών τρίτων
Λειτουργία κουπονιών senilhome κατά τη διάρκεια προωθητικών ενεργειών
Τα κουπόνια των προωθητικών ενεργειών senilhome δεν μπορούν να συνδυαστούν με έτερα κουπόνια. Το όφελος που το καθένα ενσωματώνει εμφανίζεται απευθείας στο καλάθι αγορών. Κάθε κουπόνι είναι πραγματοπαγές, έκαστο συνδέεται μόνο με συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια και δεν ανταλλάσσεται ούτε εξαργυρώνεται με χρήματα ή προϊόντα. Ισχύει για όσο χρόνο διαρκεί η αντίστοιχη προωθητική ενέργεια.
Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία
Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης - εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη - το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση - εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα -, καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών senilhome στο 210 220 17 02 και να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, το senilhome επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: πλύση, σιδέρωμα.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις.
Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. μαξιλάρια ύπνου, μπουρνούζια, πετσέτες κ.λπ.).
Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ του senilhome και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.
Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.